رونمایی از کتاب قانون اساسی و منشور مدیریت حکومت علوی
آرمان اندیشه

فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند

رونمایی از کتاب قانون اساسی و منشور مدیریت حکومت علوی

فرهنگسرای تهران با مشارکت انتشارات نظری، آیین رونمایی از کتاب قانون اساسی و منشور مدیریت حکومت علوی تالیف رضا تقی‌آبادی را روز یکشنبه 25 مهر ماه ساعت 15 برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی آنا، فرهنگسرای تهران ویژه برنامه طعم مطالعه را با آئین رونمایی ازکتاب قانون اساسی و منشور مدیریت حکومت علوی تالیف رضا تقی‌آبادی و با مقدمه‌ای از حضرت آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی عضو محترم  هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار می‌کند.

در معرفی این کتاب می‌خوانیم:

«بهترین شناسنامه و گویاترین سند شناسایی هر حکومت و کشور قانون اساسی آن است که متضمن آرمان‌ها، ایده‌ال‌ها و اهداف معیارهای ارزشی حاکم بر آن جامعه می‌باشد و...»

در این برنامه نویسنده کتاب آقای رضا تقی‌آبادی‌، جناب آقای جعفر حاجی کریم نظری مدیر مسؤل محترم انتشارات نظری و عضو هیأت مدیره مجمع ناشرین دفاع مقدس، سرکار خانم دکتر خرمرودی روانشناس و از مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام دکتر مجتبی راشدی نویسنده و استاد حوزه و دانشگاه، استاد سیروس اسعدی، تاریخ نگار؛ استاد قاسم نخجوانی شاعر معاصر و حجت الاسلام و المسلمین حاج محسن منصوری استاد حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان  به عنوان سخنران برنامه حضور خواهند داشت.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند در روز یادشده به میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو، سالن طهرون در فرهنگسرای تهران مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:, :: 17:30 :: توسط : متفکر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرمان اندیشه و آدرس armaneandisheh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: